čtvrtek 18. července 2013

... limetkový

Je zajímavé, co s člověkem udělá těhotenství. Před ním jsem měla alergii na citrusy všeho druhu. Vždy jsem po nich vypadala jako poplesnivělá muchomůrka. Ale jen co se mi usídlila fazolka v bříšku, tak vše jako mávnutím proutku zmizelo, já dostala ohromnou chuť na grepy a bylo to i bez puntíkatého efektu. Myslela jsem si, že je to pouze díky hormonům a že se vše po porodu vrátí do starých kolejí, ale nevrátilo (ne, že by mi to vadilo). Díky tomu se mohu směle vrhat do pečení i limetkových dobrot. 

Toníčku, patří ti můj velký dík!
Tvoje máma ...


Opět pro zájemce o pečení vkládám recept:
- 2 balení cottage sýra
- 1 zakysaná smetana
- 3 lžíce moučkového cukru
- šťáva ze 2 limetek
- máslové sušenky na korpus + máslo na spojení
- 1 prášková želatina (připravit dle návodu na sáčku)

Sušenky rozdrtíme na jemno a spojíme roztaveným máslem. Takto vzniklou hmotu upěchujeme do dortové formy a necháme 10 minut v troubě při 160°C. Náplň připravíme velice snadno. Zbylé ingredience hodíme do robota, zamícháme a nalijeme na sušenkové dno a dáme do ledničky na cca 3 hodiny ztuhnout :)

Žádné komentáře:

Okomentovat