neděle 22. června 2014

... splní se?



Dostali jsme malou mističku plnou těsta.
Do domácnosti zavítal vatikánský chléb štěstí.

Už jste se s ním setkali?
Jedná se o kolovačku z kulinářského prostředí.
I když  nemám ráda zábavu typu "okopíruj a pošli dál",
zde jsem udělala výjimku. 

O těsto se staráte celý týden.Vždy přidáte a uděláte něco.
Ve finále rozdělíte na 4 díly. Jeden upečete.
Zbylé pošlete do světa.

Smíte péct jen jednou v životě.
Nesmíte se po něm pídit.
Má přijít sám.


Říká se, že plní přání.
Rádi bychom, aby se naše rodina znovu rozrostla.

O malou skřítkovou.
A nebo skřítka.

Modlíme se a doufáme, že se dočkáme.

Štěstí vatikánský chleba přináší.
Už jen tím, že je na světě někdo, kdo si na vás vzpomene 
a chce do vaší domácnosti vnést drobek štěstí :)

Pokud vám zaklepe mistička s těstem na dveře, otevřete jí.
Péče o těsto je jednoduchá a chutná dobře!

2 komentáře:

  1. Ano, v neděli to budou dva týdny, co jsem chléb upekla.
    Nevěřím kolovačkám, nepřeposílám řetězovky, stejně jako ty, zde jsem udělala výjimku. Chléb byl chutný, ale asi to byla chyba.
    Štěstí nepřišlo, naopak se nám teď lepí smůla na paty.
    Nejprve u nás v domě probíhala deratizace komárů. Bez ohlášení. Celá rodina se toho nadýchala, včetně malého, reakce nenechala na sebe dlouho čekat a nastaly dýchací obtíže.
    Hned na to jsme jeli k moři, po tom zážitku jsem si potřebovala odvětrat hlavu. Dvacet let už jezdím k moři a nikdy se mi to nestalo, ale teď nás tam kompletně vykradli. A my při tom klidně spali. Prý je možná, že nám dali čichnout rajský plyn.
    Každý den se děsím toho, co nás zase čeká.
    Tak doufám, že vám štěstí přinese!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nám chleba přání splnil :)
      Mrzí mě, co se vám přihodilo. Je to jak nějaký špatný vtip :-( Snad už se vám podobné situace vyhnou obloukem :)

      Vymazat