pondělí 14. září 2015

... slavili jsme

V září máme jeden velký mejdan.
 
Dva svátky.
Dvoje narozeniny.
Jedny státnice.
 
 
Dopoledne jsme vyrazili na dožínky.
Pro mne úžasný zážitek.
Pro manžela setkání Greenpeace.
 
Cítila jsem se "mezi svými".
 
Tolik barefoot obuvy.
Šátků a nosítek.
Matky kojící nejen kojence ...
 
Niko mi neříkal "přírodní žena".
Protože "těch" tu byla většina :)
 
Kluci si vyrobili autíčko.
Nakoupili jsme zeleninu i čaj.
A pospíchali domů ...
 
 
... protože se sešla rodina
a slavili jsme.

 
S mrkvovým dortem Dity P.
Který zmizel jako pára nad hrncem.
 
 
Je príma být zase o rok starší.
Dostanete novou kuchařku i s porcelánem :)
 


5 komentářů:

  1. Teda, ten porcelán Ti upřímně závidím. Ditu P. sice ráda nemám a po jejích kuchařkách netoužím, ale ten porcelán má úžasný!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krása!!! Taky jsem dostala k narozeninám Ditu P. dvojku. Nemohla jsem se rozhodnout, jaký motiv zvolit.... a nakonec jsem si k narozeninám vybrala porcelán s mákem (líbí se mi slogan .... abyste měli dětí jako máku:-) Já jsem dostala pouze talíře, hluboké, mělké a malé.... Ty máš asi sadu na čaj a na oběd, viď?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve se mi hrozně líbil její vyšívaný porcelán. Ale teď jsem se zbláznila do lodiček. Připomínají mi dětství a talíře u babičky. Makový je také krásný. Mít nafukovací kredenc a neomezený účet, beru snad všechny :-D Jinak mám doma zatím jen hrníčky :) Ostatní (talíře a polévkovou mísu) dostanu později, až budou skladem :)

      Vymazat
    2. To mi povídej, také bych brala všechno:-) Snad ještě také něco časem dostanu:-)

      Vymazat