pondělí 2. listopadu 2015

... na rok příští

... jsem připravena.
Přišel mi nový diář.
A radost, že mohu přispět na dobrou věc.
Kdo ještě neví, neslyšel ...
tak ho vyrábí papírnictví Papelote 
pro domácí hospic Cesta domů .
V novém diáři schází již tradiční pohlednice.
Ale zato se můžete těšit z častých citátů a přísloví.
 Kdo by chtěl spolu se mnou přispět dobré věci,
tak vězte, že diáře jsou opět ve dvou provedeních.
Seženete je zde

 Sníh už roztál
a všude je cítit vůni
divokých slivoní.
(Tagami Kikušani)


4 komentáře:

  1. Předběhla jsi mě Anetko! Minulý týden jsem na ně koukala:).
    A nemohla se rozhodnout který - citát se mi líbí víc u fialového, barevně zase ten světlý...
    Ale přijdou mi o trochu míň hezčí, než ty předešlé. Jak se líbí Tobě? Škoda, že chybí i pohlednice:(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo takhle - jsou krásné i letos, to určitě.
      Ale míň "vymakané" mi přijdou :)).

      Vymazat
    2. Tak to jsme na tom podobně. Citát lepší u fialového, ale vzhled tento. Váhala jsem, který pořídit. Nakonec vyhrál světlý.
      Abych byla upřímná, tak se mi ze všech ročníků nejvíc líbil ten současný 2015. Doslova mě dostala ta chaloupka s okénkem :)
      U prohlížení jsem zažila menší zklamání, jak jsem otevřela kapsičku a ejhle, žádné pohlednice ...
      Jinak se mi líbí i vzhledově, ale opravdu jsou méně propracované.
      Jsem zvědavá, který zvítězí u tebe :)

      Vymazat
  2. Já taky váhám který, a vezmu i tu Annu a Aničku k tomu :)

    OdpovědětVymazat