neděle 13. prosince 2015

... hvězda z papíru


Kdo mne zná ví,
že nejsem spolčovací typ.
Nevyhledávám ostatní maminky.

Jsem raději sama s dětmi.
V přírodě a tichu.

I když to ticho se s dětmi kamsi vytrácí ...

Nedávno jsme dělali s Toníčkem "revizi" hraček.
Vyčlenili jsme ty, se kterými si nehraje.
Přemýšlela jsem, co s nimi.

Kontaktovala jsem naši farní charitu,
zda by o ně neměli zájem.
A měli!

K mému překvapení je v prostorách charity
modlitebna i dětský koutek.

Když už jsme tu byli,
nechala jsem děti trošku vyřádit.

K mému překvapení jsem zjistila,
že je tady príma :)

Chodíme sem každou středu.
Příjemně si popovídáme, děti si pohrají
i ruce si přijdou na své.

Naučila jsem se hvězdu z papíru.
Líbí se mi!
Už nám hnízdí v kuchyňském okně.


Budeme potřebovat 6x čtverec.
Přehneme ho v půli.


Pak ještě jednou v půli.
Povšimněte si "otevřené" strany.
Budeme s ní pracovat.


A teď pozor!
Dáme se do stříhání.

Potřebujeme 3 nástřihy "otevřené strany" trojúhelníku.
Se stříháním skončíme cca 1 cm od kraje.

Když máme hotovo, rozevřeme.
Měl by vzniknout takto prostříhaný čtverec.


Máme? Výborně!
Nyní povoláme k práci lepidlo.

Lepíme k sobě dva konce "nahoru" a "dolu"
Až vznikne takovýto tvar.

Jen připomínám, že jich potřebujeme šest.
Hotovo? Skvělé :)

Nyní slepte všechny části dohromady
a máte hotovo!



Žádné komentáře:

Okomentovat