pátek 19. května 2017

... páté v pěti


Dnes je to přesně pět let od svatby.
Přesně osm let od první schůzky.

Nejdříve jsme byli DVA .
Netrvalo to dlouho a byli jsme TŘI 
Ze tří brzo ČTYŘI
A teď je nás rovných PĚT .


Za těch pět let jsme toho stihli docela hodně.
První bydlení, svatba, první dítě, druhé dítě, koupě domu, třetí dítě.

Je to jízda při které mám stále nedostatek spánku.
Jsem unavená, ale maximálně spokojená.

Mám vše, za co jsem se kdysi modlila ve Vatikánu.

Právě prožívám nejhezčí období v životě.
Děkuji Bohu za vše, co mám.


Jó a navíc mám báječného chlapa,
který je schopen se nejen sám postarat o děti a domácnost,
ale navíc si vzpomene na naše výročí.
Donese květinu a něco pro kojící maminu :)

8 komentářů:

  1. Máš krásné děti! Nás za pár měsíců čeká sedmé v pěti :) Mimochodem, jak se užívá ta pískavice?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Myslím na tebe, kdy bude další do party ... :) Pískavici seženeš buď takto v prášku a nebo v kapslích, ale ta nemá takové účinky. Můžeš ji dávat jako klasické koření do jídel a nebo třeba jen tak lžičku do jogurtu. Podporuje laktaci (ověřeno) a také má příznivý vliv na trávicí systém.

      Vymazat
    2. Dík za tip, ještě se po ní rychle podívám. Další do party bude ve čtvrtek-zítra nastupuju do porodnice a další den jdeme na to. No, nervy už mám pěkně na pochodu, ale když vidím takovéhle fotky, tak je mi hned jasné, že to stojí za to :)

      Vymazat
    3. Držím palce! Myslím na vás a přeji mnoho sil! :)

      Vymazat
  2. Štěstí je dar a je třeba si jej vážit. Mít milující a zdravou rodinu - není nic krásnějšího :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak ... jooo a mimochodem. Už jsme si udělali výlet místním busem k vám do Líbeznic. Když budete mít chuť, můžeme se srazit ... :)

      Vymazat
    2. To my budeme moc rádi :) opravdu :)

      Vymazat
  3. Ahoj. Je fajn mít chlapa, o kterého se můžeš opřít a nebere děti jako KOULI NA NOZE. Přeji zdravíčko a hodně čtenářů. Hezké léto Lada

    OdpovědětVymazat