středa 29. listopadu 2017

... dvojnásobně čokoládvý cheesecake


Bětuška slavila první svátek.
A protože má pořád omezený jídelníček,
nacpali jsme si pupky dortem za ni.

Chtěla jsem ho vyfotit nějak lépe,
ale než jsem se stačila rozkoukat,
zbyly po něm jen drobečky.

Tak tady alespoň recept.
Vyzkoušejte,
je naprosto perfektní!

Potřebujeme:
150g oblíbených sušenek (dávala jsem máslové), 50g rozpuštěného másla, 1 lžička medu 150g mléčné čokolády, 150g tmavé čokolády, 250g mascarpone, 250g čerstvého smetanového sýra (dávala jsem lučinu), 1 lžíce moučkového cukru, kakao holandského typu na poprášení.

Postup:
1) Sušenky rozdrťte a smíchejte s rozpuštěným máslem a medem
2) Dno dortové formy o průměru 18cm (já ji neměla, mám jen velkou) vyložte potravinářskou folií a na ni upěchujte sušenkovou směs. Pak vložte alespoň na 15 minut do lednice.
3) Mezitím rozpusťte ve vodní lázni čokolády (každou zvlášť). Mascarpone a sýr prošlehejte s cukrem a směs rozdělte na poloviny. Do jedné vmíchejte mléčnou čokoládu, do druhé tmavou.
4) Na sušenkový základ natřete nejprve směs s mléčnou čokoládou a na ni opatrně tu s tmavou. Nechte vychladit (nejlépe přes noc). Před podáváním poprašte kakaem.

2 komentáře: