sobota 12. května 2018

... Morava a rok

Poslední dobou jsem tady minimálně.
Utíkají mi i příspěvky jiných milých bloggerek.
Ale až budu mít čas, tak vše doženu, slibuju :)

Pracujeme kolem domu i v domě.
Máme udělaný chodníček (už se neválím v bahně při podklouznutí).
Zahradí domeček stojí (už se pro změnu neválí vše ostatní)
Momentálně se pracuje na pergole.

Ale z čeho mám ohromnou radost je naše cesta na Moravu!
Vždy se tam ráda vracím, procházím a kochám.
Mám to tam ráda. 


Kroměříž a Květná zahrada.


Velkomoravská říše.
Skanzen Modrá
Velehrad

 
 

Skanzen ve Strážnici.
Sezónu zahájili stavěním májky.


Procházka Pálavou.
Sirotčí hrádek.


Bylo nám hezky.
Mně zase nejlíp při procházce přírodou.
Však mne znáte, málo lidí ... :)


Po příjezdu jsme ještě oslavili tu naší roční treperendu.
K dortu si došla sama.
Máme chodce :)

3 komentáře:

  1. Nádhera :) Morava je krásná. Máme to moc rádi kolem Beskyd, Frenštátu. Je to i díky manzelově odkazu z rodiny, letos o prázdniny se tam zase vydáme :) Anetko už rok je maličké? Ten čas je tak neúprosný. Dodatečně přejeme vše nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky moc 😊 Take.mam Moravu moc rada a vtdy se tam tesim.

      Vymazat