úterý 29. prosince 2020

... Mějte se krásně!

Moji milí. Ráda bych Vám všem popřála do příštího roku VŠE NEJLEPŠÍ!

Doufám, že bude veselejší, než tento. Po všech stránkách. Však co si budem .... Rok 2020 stál docela za prd. Ale jsem optimista a věřím v lepší zítřky.

A u nás? Loupežník se dočká mužské posily. Jak ten je šťastný! Brášku si přál od samého začátku. Prý se za něj i modlil. Tak mu to konečně vyšlo 😅

A já? Těším se, až budeme všichni spolu. Tohle těhotenství mě zmáhá. Fyzicky i psychicky. Nevim, co mě to napadlo rodit ve 33. Si občas přijdu jako gravidní dinosaur 🤦 ale co, že ...

Mějte se všichni krásně. Ať se Vám splní v Novém roce všechna tajná přání, ať jsme zdraví, šťastní a spokojení.



4 komentáře:

  1. Přeju vám požehnaný vánoční čas!
    Mně se blíží termín třetího porodu a je mi 32, ale říkám si, že jsem ve věku průměrné západní prvorodičky. :-D Jsme mladé matky a ještě zkušené, to je fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že se mě každý doktor ptá, zda čekám první. Potom otevře tehotenskou průkazku a kouká 🤣 ale abych byla upřímná, těhotenství se mi lépe zvládalo v mladším věku. Držím palce k porodu 😉 mějte požehnaný nový rok!

      Vymazat
  2. Myslím, že ta únava je spíš daná počtem dětí, než věkem - ve 32 jsem rodila druhé (a poslední) dítě a taky jsem toho měla dost, ale znám takové, co mají první třeba v 39 a zvládají to asi i líp... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat