čtvrtek 6. června 2013

... klub čtenářů


Dnes jsme Toníkovi pořídili první knížku o zvířátkách. Jak je vidět, knihy opravdu žere. V tomhle bude nejspíš po mně. Raději si knížku přečtu, než si na její "předělaný" děj zajdu do kina. Pokaždé, když jsem to udělala, tak má fantazie utrpěla krutou ránu - vše bylo jinak, než jsem si představovala ... Proto do kina na knihy nechodím a raději si sním po svém ...

V současné době mám rozečtenou novou knížku - Čtyři lásky. Přiznávám, čtu ji nezvykle dlouho, nemám na ni klid. Nejsem schopna číst v ruchu, nevěnuji pak řádkům takovou pozornost, jakou by si zasloužily. Nicméně C.S.Lewis opět nezklamal, opět mě jeho dílo nadchlo. Nemůžu se dočkat, až si ji KONEČNĚ dočtu a podělím se s vámi o její obsah :)


Abych nezapomněla - mám konečně koupené šaty na křtiny :) Zatím tedy netušíme, kdy budou. Měly být tuto sobotu, ale kvůli povodním se přesouvají na neurčito ...

Žádné komentáře:

Okomentovat