úterý 17. prosince 2013

... každý den není posvícení

Každý den není jako vystřižený z knihy o ideálním životě. Díky Bohu za to!
Ráno jsem se modlila, aby mi Pán dal více trpělivosti, které se mi poslední dobou moc nedostává.
Výsledek? Dopoledne plné karambolů, které mě vyzkoušely, jak trpělivě je zvládnu. A zvládla!


Vše začalo nočníkovou příhodou. Ano, nočníkujeme a úspěšně!
Toník se hezky vyčůral, ovšem vyskočil takovým fofrem, že obsah skončil na podlaze.Odložila jsem syna, běžela pro hadr, utřela podlahu a běžela pro plenku. Mezitím se znovu vyčůral, tentokrát na podlahu. Spěšně jsem zamotala plenu na dítě a opět běžela pro hadr.

Pekli jsme perníčky na dekoraci stromečku. U toho si vždy sundavám prstýnky. 
Malého zaujal šuplík. Dobře, alespoň se mi nebude motat u horké trouby. V momentě začaly lítat piškoty, krupička, křupky. Bylo to všude. Odložila jsem plechy a běžela pro vysavač, pohromu uklidila.

Do toho se pokadil tak, že jsem se divila, jak to dovedl. U přebalování jsme se poprali, ale stále vítězím já (jak dlouho to potrvá, netuším).

Po dopečení mi chyběl snubní prstýnek. Vysvětlení je jasné, je ve vysavači! Vyndala jsem pytlík a přehrabovala jsem se v prachu a v něčem, o čem raději ani nechci vědět, co to bylo. Výsledek? Našla jsem pouze fusekli, kterou jsem Tondovi vysála minulý týden, ale prstýnek nikde. Ve stavu počínající paniky jsem prolezla snad vše a nikde nic! Pohled mi spočinul na Toníkovi a jeho podivném šmátrání po plence. Rozbalila jsem ho a ejhle! Snubák!


Dnes se doma nenudíme. Doufám, že odpoledne bude klidnější. Zatím to vypadá dobře.
Příští rok nedělám generální úklid před Vánoci. Jak vidíte, je to zcela zbytečná práce.
Nicméně jsem sama na sebe hrdá, že jsem vše zvládla relativně s nadhledem a v klidu
(což se u mne poslední dny moc nevidí, jsem nějak přetažená).



7 komentářů:

  1. Teď si uvědomuju, jaké pěkné to je, když se člověk stará prakticky jenom o sebe. Ale tak aspoň se nenudíte, ne? :-) Ať máte dneska klidný a trpělivý den!

    OdpovědětVymazat
  2. :-D to jsem se pobavila :-) když se zadaří, co se dařit má. Tak přeju trpělivost, která i mně často schází a potřebovala bych jí víc. A ony si jí víc zaslouží, protože to nedělají naschvál. Ale....kdo to má vydržet, že? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvíc sem se musela držet, když nám rozbil foťák. Zlobit jsem se mohla leda na sebe, když jsem ho nechala v dosahu zvědavých ruček. Za trochu bordelu se zlobit nemůžu :) I když je pravda, že když se takových karambolů sejde víc za jeden den, stojí to za to :-D

      Vymazat
  3. Tak teď jsem se opravdu pobavila :-D Nám se zatím do plíny podařilo zavřít jenom ponožku, kterou si Lola svižně při přebalování sundala a hodila do plíny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, to byl panečku den. Ale o tom život je. Každý je jiný, jinak barevný a s dětmi tak kouzelný :-)

    OdpovědětVymazat