čtvrtek 11. února 2016

... brčka


Pobíhám mezi zvracející loupežnicí
a domácností.

Schází mi buď jeden pár rukou na víc
nebo raketový pohon ...

Potřebovala jsem nějak zabavit velkého loupežníka.
Do rukou mi padl balíček obyčejných brček.
Zabavil na celé dopoledne!


Třídění podle barev.


Skládání obrázků.


Stříhání.


Navlékání korálků.

Ale  největší úspěch mělo ...


Foukání, bublání a ...


... pozorování vybublávajícíh kousků ven.


... no a pak už se to nějak zvrhlo :)

Ještě jsem měla v rukávu lepení a modelování zvířátek.

Ale měla jsem to zařadit PŘED tou pěnovou zábavou.
Neb ta byla evidentně TOP.
A cokoli ostatního by bylo po tomto zcela jistě zamítnuto :)

1 komentář:

  1. Anetko, to jsou ale super nápady...hned to vyzkoušíme. Máme úplně stejné kamaše :-)

    OdpovědětVymazat