úterý 16. července 2013

... zkušební jízda

Máme rádi kola i brusle (v rekreačním měřítku) a rádi bychom, aby tuto lásku s námi sdílel i Toník. Proto jsme se rozhodli pro koupi vozíčku, který jsem objednala včera a dnes dorazil. Abych se přiznala, tak takovéto expresní doručení jsem zažila úplně poprvé! 


Malý je cestovatel a miluje pohyb v jakémkoli podání (kočárek, auto i rajtování na dece). Dnes k tomu přidal i jízdu v nové káře, kterou si oblíbil. Povídal si, výskal a pozoroval okolí. Doufám, že ho tyto dojmy zmůžou a večer bude hezky spát :) Příští týden vyrážíme na "jižanské" cyklostezky kolem rybníků. Už teď se nemůžeme dočkat!

Byla to má první projížďka na bruslích po dlouhé době. Minulý rok touto dobou jsem byla těhotná a tento pohyb byl pro mne tabu. Bylo hodně znát, že jsem na nich nějaký ten pátek nestála. První odrazy byly značně nejisté a má výdrž dosti mizivá. Ale stálo to za to! Ani neumím popsat, jakou z toho mám radost! Pokud vydrží počasí, tak budeme jezdit každý den, jen co se vrátí tatínek z práce.

Vítej vozíčku croozre mezi námi, jsme rádi, že tě máme! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat